wan's FotoPage

By: wan nazri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Thursday, 9-Oct-2008 08:22 Email | Share | | Bookmark
Adam's 2nd B'daay...

 
 
 
View all 13 photos...
So.. dah lama x update.. ni photo adam taken during his 2nd b'day party at kindergarten.. walaupun sepatutnya hari tu dia yang jadi prince tapi dia pun sibuk nak join dayang dayang yg lain.. ... putera yg mesra rakyat sebab x nak pakai crown dia yang kaler biru kuning tu... .. ntah apa yg bebudak tu nyanyi ibu pun paham sesikit jer .. dan bukan bebudak tu pun yang nyanyi tapi pengasuh pengasuh nya juga sebenarnya .. zum geburtstag lieber adam... zum geburtstag viel gluck......


Monday, 30-Jun-2008 10:16 Email | Share | | Bookmark
EURO 2008..FINALE... :(

seawal jam 5
excited + confused
apsal ramai sgt ni...
View all 11 photos...
Semalam.. just spend masa lepak lepak kat Shlossplatz, Stuttgart tgk Euro finale.. .. Anyway enjoy walaupun penat and kalah... FINALE .. .. seawal jam 5 dah sesak tapi kitorang x masuk takut Adam buat perangai pulak so lepak kat luar je tu pun dah sesak.. tapi nampaknya Adam pulak enjoy.. ibu dia yang penat .. ...


Tuesday, 1-Apr-2008 14:37 Email | Share | | Bookmark
cuti cuti malaysia...pangkor

 
 
 
View all 12 photos...


Sunday, 14-Oct-2007 14:18 Email | Share | | Bookmark
salam aidilfitri..

 
 
 
View all 10 photos...


Saturday, 29-Sep-2007 21:59 Email | Share | | Bookmark
paris lagik..

 
 
 
View all 12 photos...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net